16 May 2007

Виџет за Бесплати СМС

Сеуште ги анализирам како работат и какви можности имаат Виџетите па после ќе пишам некој пост за нив. Сега само да ви предложам сервис за бесплатни смс пораки со помош на таков Виџет.

Постапката оди вака:
1. Посетете го Колвејв и одберете Get it now на делот CallWave Free Text Messaging
2. Изберете виџет кој ви одговара на вашите веќе постоечки сметки (Гугл, Јаху, Епл или Виста)
3. натаму псотапката сама ќе ве води...
4. на крај само откако ќе го актвирате виџетот треба да се регистрирате (со бројот на вашиот мобилен, на кој ви стига верификационен број)

и толку. натаму е уживанција. пораките стигаат скоро во реално време (без доцнење).

6 comments:

Anonymous said...

Маркирани сте. ;)
Ќе бидете следени. :)
---
Поправете го зборот „рекации“ во „реАКции“ во кодот.

Поздрав!

dasaf said...

како е можно толку време да не го приметам :)
благодарам!

Anonymous said...

а кој е лимитот? мислам, на пример по 10 на ден или 10 вкупно... или многу други сценарија?

dasaf said...

лимитот е на дневна база, а точно не знам. ми се чини дека е 5.
мене еднаш само ми јави дека ми е исполнет дневниот лимит, и како шо си ги пребројував пораките, мислам дека дојдов до таа бројка.
важи и за космофон и за т-мобимак и за странство.

Anonymous said...

blagodarnost za linkov, i taka si sedam so 3 denari celi 2 dena!! pozzzz :)

Anonymous said...

Currently, you can send up to 10 free international SMS messages using our Beta service. To send more, you can buy international SMS credits. You can also go to callwave.com/credits.

Ova go pisuva na stranata.

Pozdrav i fala za linkot, epten mi se najde :-D