21 September 2008

Elemental

Дојдов до еден албум кој ми ги враќа тинејџерските денови во овие сиви студови.

Бендот е од Хрватска, се вика Елементал, одамна ги вртат на МТВ Адриа, ама јас ретко им давав шанса. Сега го имам комплет последниот албум (Под притиском) и ептен ги „заценив“
Spustim pogled i ne vidim dno,
al guram dalje, guram dalje…
Dignem pogled i nevidim nebo,
al guram dalje, guram dalje

Čini mi se, mijenjam se, netko novi postajem
Dignem pogled i nasmijem se…
I guram dalje, guram dalje.
Во основа се работи за поп-рок-џез позадина, со хип-хоп лирики и меинстрим рефрени. Текстовите им се фини, имаат бунт кој е малку по издржан - отколку тинејџерскиот рап: „Јас-сум-најјак-ебете-се-сите...“ и добро функционираат и за дневно слушање и за ноќни седенки со пиво (ако стигнете да си купите преку ден...).
Вокалите се поделени на машки и женски, Shot и Remi. Remi е типката која има ко-настапувано со скоро сите битни балкански хип-хоп изведувачи, и баш е пријатна за слушање.
Албумот има 16 песни, и трае околу 73-4 минути, нешто што за балкански услови е еднакво на два албума. Но со оглед на тоа што претходниот албум го издале дури во 2004 јасно е дека имале голем креативен период. Фино, јасно и гласно го препорачувам на секој.
За крај еве ја балканската политичка ода:
Zašto te imam kad ne daješ mi ništa
Zašto te imam kada ne čuješ moj glas
Da li padnem koji put ja na pamet
Dal' ikad staneš malo pomisliš na nas?

1 comment:

Anonymous said...

На добар избор си наленал. Долго време ги барав по првото слушање, пред некоја година на радио некое локално.