06 January 2009

Почит кон 2008-ма

Го избегнав шпицот на пишување на ретроспектива на изминатата година од личен и општ аспект, ама и сега не е доцна, особено што сеуште сум на одмор. Улежан, скроз.
  1. Годинава за мене беше прилично активна. Приватно немаше многу драматики, а тоа секако ќе си го оставам за себе, а професионално имав ангажмани кои ме правеа среќен. Имаше периоди, а ќе ги има и во следниот период, во кои ќе посакувам денот да трае барем 34 часа, или барем да можам да издржам со спиење од 3-4 часа.

    Покрај главното работно место во ФорНет, големо внимание посветив во стартување на „фамилијарната“ фирма Брокер Инц. и развојот на порталот за инвеститори Брокер.ком.мк. Идејата стартуваше некаде во фебруари-март и од тогаш е во постојан и непрекинат развој. Резултатите се многу охрабрувачки, а како круна на вкупниот ангажман беше победата на WSA (World Summit Award) во категоријата е-бизнис. Брокер има уште дузина идеи кои треба да се реализираат во следниот период така што голем дел и од оваа година ќе ми биде посветен на овој производ.

    Останатите кои ме радуваат се Твој Дом, Мовенс, Improving-Performance, Партнер...

  2. Годинава ми беше омилена во поглед на растот на социјалните мрежи и разните веб ориентирани апликации. Кајмак.от и Твитер ми се фаворити. Најчесто поради нив и рсс-читачот не го стартувам со денови. Еве ја ретроспективата за 2008-ма што спонтано ја иствитавме.

  3. Музиката повторно ми беше голем другар, иако не сум баш среќен во поглед на албумите кои излегоа годинава. Скоро и да немаше изненадување, ами рутински изданија. Би ги издвоил Елементал, Аланис Морисет, МГМТ и се разбира Депеш Мод. Сите твитерџии знаат зошто :)

  4. Се навлеков на серии. Тоа е веќе официјално. Генерално според робусноста и времетрањето најмногу време ми одзема 24. Ги изгледав сите 6 сезони, филмот Редемпшн и интрото за седмата сезона. Ретко кој од поширокото мое опкружување го сака Џек Бауер, ама серијата ги заслужува сите мои комплименти. Дискутирам исклучиво од аспект на Ентертеинмент. 

    Особена почит истакнувам и кон How I met your Mother, The big bang theory и My name is Earl. Со првите две сум во тек, а со Ерл и Ренди сум на пола пат. 

    Сериите се „права ствар“ во моментов. Како витамини. Особено што годинава беше оскудна со добри филмови.

  5. Спортот како мој голем пријател исто така ми остави позитивни импресии. Моите тимови освојуваа титули, победуваа дерби натпревари, ми ствараа адреналин, ме полнеа со нервоза и ме забавуваа до крај. Фентази лигите во фудбал и нба кои ги играм ми се пасија. Олимпијадата беше периодот кога го користев годишниот одмор. Неколку пати одев на Градски и во „нашата убавица“ Борис Трајковски. И се радував. Ова беше одлична спортска година.

  6. За разлика од мојот „микрокосмос“ кој е симпатичен, реален и интересен, макро состојбата годинава е дно. Ќе гo линкувам овде пресниот пост на Паблишер, иако излегоа и „миљон“ други постови кај други блогери со жестоки критики кон се што се случува во државата: Вуна, Владо и др... Кампањи, Хунзи, Избори, Името, Лаги до бескрај. И слободно може да кажам ако некој е среќен со развојот на настаните во оваа замаглена и забарикадирана земја тогаш тој сигурно е подеднакво замаглен и забарикадиран од аурата на оваа власт.
Во новата 2009 си посакувам себе си за нијанса поуспешна година. Особено во делот со финансиите :)
На сите блогери, твитерџии, кајмакари им посакувам читани постови, интересни реакции и плодни и корисни дебати.
На Брокер.ком.мк му посакувам продолжување на растот со исто ниво. Да продолжи да и пркоси на кризата.
А на државата не и посакувам ништо.

3 comments:

Anonymous said...

Interesen osvrt imas na 2008. Samo toa so seriite ti e malku losho. Internet i televizija ne odat.

dasaf said...

хехе. баш затоа што не одат интернетот и телевизијата заедно, не ги чекам сериите на тв, ами ги „пиратирам“ :)

Anonymous said...

Энциклопедия для лучших родиелей.
Мы даем прекрасное пособие которое поможет всем
познающим родителям познать как опытнее ухаживать за своим ребенком блог http://rubebi.ru
Извините что может не в ту тему добавил. но не нашел раздел рекламы
[url=http://rubebi.ru/mult/1273-pingviny-madagaskara-operaciya.html]Пингвины Мадагаскара: Операция ДВД / The Penguins Of Madagascar: Operation DVD (2010) : Энциклопедия для родителей[/url]